tisdag 20 mars 2012

återbruk till en treåring

 min lilla G blev 3 år i förra veckan och min vana trogen ville jag tillverka några presenter...tiden var knapp i år men det blev iallafall två små .återbruks leksaker...
först ut en mikrofon...tillverkad av ett ben från Pappas gamla kasserade lekbord från 60 talet, och en friserad garnboll samt en på och av knapp i självhäftande filt. Perfekt till fredags showen  
och sedan en gammal BRIO barn pigtittare som jag målat Carminröd...
lilla G har satt den uppe i sin "krypinsäng" och säger att hon skall gömma godis i den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover